(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целини
Митровић К., Новаковић Н., Спајић (Станковић) Ј.: Одговор брендова на пандемију Ковид-19, 26. Интернационални научни скуп СМ - Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Суботица: Економски факултет Суботица, 21 Маy, 2021, пп. 202-207
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целини
Đurin, S., Stanković, J., Terek, E., Hedge Funds in Contemporary Economy, II International Symposium Engineering Management and Competitiveness 2012 (EMC 2012), Zrenjanin, Serbia, June 2012, proceedings pp. 492-497.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целини
Brkljač, M., & Stanković, J. (Jun 15 2013). The Role of “Word of Mouth” Communication in Service Marketing. International Scientific Conference Deindustrialization: Phenomena, Consequences (pp. 253-264). Novi Sad, Serbia: University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целини
Brkljač, M., Stanković, J., & Gajić, S. (18 - 30 November 2013). Gaining a Competitive Advantage by Integration of Marketing and Logistics. 1st Logistics International Conference LOGIC 2013. Belgrade, Serbia.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целини
Gajić, S., Stanković, J., & Lalić, D. (20.-21. June 2013). The Role of Individuals in the Process of Innovation. International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development ICEIRD 2013 (pp. 412-418). Istanbul, Turkey : Lookus Scientific.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целини
Nikolić, S., Miladinović, S., & Stanković, J. (December, 2012). Poles of (Serbian) (Un)Success: Patterns of Culture, Social Capital and Educational Efficiency. International Scientific Conference Population: Development/Crisis (pp. 145-158). Novi Sad, Serbia: Universitiy of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Novi Sad, Serbia.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целини
Nikolić, S., Stanković, J., & Batas-Adamov, G. (18. April 2013.). Greenwashing and Corporate Social Responsibility: The Dark Side of Eco-Marketing Proceedings. 18th International Scientific Symposium Strategic Management - SM 2013 (pp. 748-756 ). Subotica - Palić, Serbia: University of Novi Sad, Faculty of Economics.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целини
Nikolić, S., Stanković, J., & Batas-Adamov, G. (December 2012). The Role of B2B Marketing in Industrial Sustainability: Eco-Marketing in a Focus of Success. International Scientific Conference Population: Development/Crisis (pp. 234-243). Novi Sad, Serbia: University of Novi Sad, faculty of Tecnical Sciences.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целини
Nikolić, S., Stanković, J., Kostreš, M., & Ćelić, Đ. (Jun 15. 2013). Place/City Branding and Multiculturalism: (Im)Possibility of Diversity. International Scientific Conference Deindustrialization: Phenomena, Consequences (pp. 145-158). Novi Sad, Serbia: University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences.
(М34) Саопштење са међународног скупа штампано у изводу
Nikolić, S., Miladinović, S., & Stanković, J. (2013, Tome VI). Co-Creation Challenges of Modern Marketing. Acta Technica Corviniensis – Bulletin of Engineering, 85-89.
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Гајић, С., Станковић, Ј., Лалић, Д., & Милић, Б. (18. - 21. 02. 2013). Улога Друштвених Медија у Промоцији Резултата Научних Истраживања. XИX Скуп Трендови Развоја: “Универзитет На Тржишту...”. Марибор, Похорје, Словенија.
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Ћирић Д., Грачанин Д., Спајић (Станковић) Ј., Ћурчић Ј.: Значај и потенцијал женског предузетништва на Универзитету у Новом Саду, 25. ТРЕНД - Трендови развоја, Копаоник: Факултет техничких наука, Универзитет у Новом Саду, 11-14 Фебруар, 2019, пп. 312-315, ИСБН 978-86-6022-140-9
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Јакшић А., Ћурчић Ј., Митровић К., Грачанин Д., Спајић (Станковић) Ј.: Значај друштвених мрежа за онлајн видљивост високообразовних институција, 26. Трендови развоја - ТРЕНД, Копаоник: Факултет техничких наука, Универзитет у Новом Саду, 16-19 Фебруар, 2020, пп. 270-273, ИСБН 978-86-6022-241-3
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Лалић Д., Спајић (Станковић) Ј., Бошковић (Вујичић) Д., Милић Б.: Значај дубоког учења у модерном образовању, 26. Трендови развоја - ТРЕНД, Копаоник: Факултет техничких наука, Универзитет у Новом Саду, 16-19 Фебруар, 2020, пп. 262-265, ИСБН 978-86-6022-241-3
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Митровић К., Спајић (Станковић) Ј.: Маркетинг у индустрији 4.0 – Примена виртуелне и проширене стварности, 25. Интернационални научни скуп СМ - Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Суботица: Университy оф Нови Сад, Фацултy оф Ецономицс ин Суботица, Сербиа, 19 Мај, 2020, ИСБН 978-86-7233-386-2
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Бошковић (Вујичић) Д., Милић Б., Спајић (Станковић) Ј., Божиловић А., Лалић Д.: Рад од куће током пандемије болести Цовид-19, 27. XXВИИ Скуп Трендови развоја: "Он-лине настава на универзитетима", Нови Сад: Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука, 15-18 Фебруар, 2021, пп. 161-164, ИСБН 978-86-6022-313-7
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Спајић (Станковић) Ј., Митровић К., Јакшић А.: Подстицање интерактивности у онлајн настави, 27. XXВИИ Скуп Трендови развоја: "Он-лине настава на универзитетима", Нови Сад: Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука, 15-18 Фебруар, 2021, пп. 75-78, ИСБН 978-86-6022-313-7
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Станковић Ј., Бркљач М., Николић С.: Стратешки интегрисане маркетинг комуникације: Доминација или једнакост елемената?, 19. Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Палић, 16 Мај, 2014, УДК: 658.8:659.2]:005.511
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Станковић Ј.: Значај е-канала на међународном тржишту хотелијерства, 20. Интернационални научни скуп СМ - Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Суботица: Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици (ЦД-РОМ), 21 Мај, 2015, пп. 888-900, ИСБН 978-86-7233-352-7, УДК: 640.412:[004.738.5:659.148.338.487:659.148]:339.13
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Вујичић Д., Станковић Ј., Лалић Д.: Платформе за учење на даљину: Одговор на потребе “Нет генерације”, 22. Трендови развоја ТРЕНД, Златибор: Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука, 16-19 Фебруар, 2016, пп. 40-44, ИСБН 978-86-7892-79
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Медвецки Д., Ракић С., Станковић Ј., Грачанин Д., Симеуновић Н.: Комуницирање на друштвеним мрежама као елемент процеса изградње бренда Факултета техничких наука, 24. Трендови развоја - ТРЕНД, Копаоник: Факултет техничких наука, 21-23 Фебруар, 2018, пп. 73-77, ИСБН 978-86-6022-031-0
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целини
Ракић С., Медвецки Д., Симеуновић Н., Станковић Ј.: Упоредна анализа интернет презентација универзитета у Србији, 24. Трендови развоја - ТРЕНД, Копаоник: Факултет техничких наука, 21-23 Фебруар, 2018, пп. 44-48, ИСБН 978-86-6022-031-0
(М71) Одбрањена докторска дисертација
Станковић Ј.: Модел управљања процесима брендирања применом леан концепта, Нови Сад, Факултет техничких наука, Универзитет у Новом Саду, 2018, стр. 1-222