Predmet: Marketing i strategije regionalnog razvoja
(09 -
RPR003) Osnovne informacije
Program predmeta
Program se primenjuje od 01.01.2009.. Ciljevi predmeta su sledeći:
- usvajanje osnovnih znanja o marketing paradigmama i strategijama;
- razvijanja sposobnosti kreiranja fleksibilnih načina reagovanja na kompleksne promene u okruženju a sve u funkciji efektivnijeg i efikasnijeg regionalnog razvoja. Osposobljenost studenata za jasno sagledavanje značaja marketing koncepta za razvoj lokalne sredine i regiona, razumevanje značaja komunikacionih veština (PR-a, lobiranja) za kreiranje (pred)uslova za razvoj regiona, kao i razumevanje kulturnog obrasca za kreiranje marketing strategija za unapređivanje regionalnog razvoja. - Sprega marketing koncepta i (regionalnog) razvoja;
- interni i eksterni marketing u funkciji regionalnog razvoja;
- brend kao odrednica (regionalnog) razvoja; BEST i RACE model komuniciranja u funkciji razvoja;
- SOSTAC model kao osnova struktuiranja plana marketinških komunikacija i komunikacije u odnosima s javnošću;
- lobiranje u funkciji regionalnog razvoja;
- reaktivne i proaktivne strategije u funkciji regionalnog razvoja;
- marketing strategija kao sprega kulturnog obrasca, socijalnog kapitala i imidža regiona;
- etnocentrične i policentrične ponašajne sklonosti i regionalni razvoj. - Predavanja uz interaktivno učešće studenata;
- demonstrativni metod;
- studije slučaja.
|