a) Institut za transfer i retransfer tehnologije, Beograd; • DES Beograd, glavni tehnolog površinske zaštite; • RO Radioton, glavni tehnolog; • Od 1988. do 1997. u LOLA Korporaciji, Beograd i to: -LOLA Računari, pom. dir. za plasman; -LOLA Eksport, pom. dir. za promociju i propagandu; -LOLA Eksport, pom. dir. za marketing; -LOLA Fabrika alatnih mašina, pom. dir. za marketing; • Od 1998. u NIS (Naftna Industrija Srbije) i to: -Koordinator za plasman i marketing Rafinerije Novi Sad, -Direktror Sektora za marketing Rafinerije Novi Sad; -Šef Kabineta generalnog direktora NIS a.d.; -Direktor Sektora za strateški menadžment NIS a.d. b) Prethodni nastavni rad (pre izbora u zvanje nastavnika): • Spoljni saradnik na vežbama iz tehnološkog predviđanja; • asistent na predmetime tehnološko predviđanje, preduzetništvo, marketing, korporativne strategije; • nastavnik na predmetima: Teh. predviđanje, Preduzetništvo, Marketing. Istraživanje tržišta i ponašanje potrošača
(M14) Monografska studija/poglavlje u knjizi M12 ili rad u tematskom zborniku međunarodnog značaja
Nikolić S., Tumbas P., Kostreš M., Stanković J.: The New Marketing Management Approach: The Glocal Prosumer. Chapter VI, Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Fraunhofer IAO, DAAAM International, 2013, str. 103-126, ISBN 978-3-902734-01-3
(M14) Monografska studija/poglavlje u knjizi M12 ili rad u tematskom zborniku međunarodnog značaja
Nikolić S., Ćosić I., Vrgović P., Šafranj J., Strak M.: Perception of Educational Environment in the Region of Former Yugoslav Republics: PER_EDU, Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, 2011, ISBN 978-86-7892-402-6
(M21) Rad u vrhunskom međunarodnom časopisu
Živković Z., Nikolić S., Doroslovački R., Lalić B., Stanković J., Živković T.: Fostering creativity by a specially designed Doris tool, Thinking Skills and Creativity, 2015, Vol. 17, pp. 132-148, ISSN 1871-1871
(M22) Rad u istaknutom međunarodnom časopisu
Nikolić S., Gradojević N., Đaković V., Mladenović V., Stanković J.: The marketing-entrepreneurship paradox: A frequency-domain analysis, E and M Ekonomie a Management, 2017, Vol. 20, No 3, pp. 207-218, ISSN 1212-3609, UDK: DOI: 10.15240/tul/001/2017-3-014
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Nikolić S., Ćosić I., Miletić A., Pečujlija M.: The effect of the 'golden ratio' on consumer behaviour, African Journal of Business Management, 2011, Vol. 5, No 20, pp. 8347-8360, ISSN 1993-8233
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Nikolić S., Kiss F., Mladenović V., Bukurov M., Stanković J.: Corn-based polylactide vs. PET bottles - Cradle-to-gate LCA and implications, Materiale Plastice, 2015, Vol. 52, No 4, pp. 517-521, ISSN 0025-5289
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Nikolić S., Bukurov M., Erić D., Stanković J.: Mergers and Acquisitions in the reflection of soap bubbles, Tehnicki Vjesnik = Technical Gazette, 2016, Vol. 23, No 6, ISSN 1330-3651, UDK: 10.17559/TV-20150605083707
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Mladenović V., Kiss F., Nikolić S., Bukurov M.: Polylactic acid vs. polyethylene terephtalate: Which is carrying a heavier ecological rucksack?, Materiale Plastice, 2016, Vol. 53, No 3, pp. 406-409, ISSN 0025-5289, UDK: Letter of Acceptance
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Nikolić S., Dejanović A., Stanković J.: Integral Model of Strategic Management: Identification of Potential Synergies , Acta Polytechnica Hungarica, 2015, No Vol. 12, No. 8, pp. 115-133, ISSN 1785-8860
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Nikolić, T.S, Pecujlija, M.: Customer behavior in the culture of fear and short attention, African Journal of Business Managemen, 2011., Vol. 6 (9), pp. 3147-3155, 7 March, 2012, ISSN 1993-8233
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Nikolić S., Pečujlija M.: Customer behavior in the culture of fear and short attention", (accepted 13 January, 2011), African Journal of Business Management, 2012, Vol. 6, No 9, pp. 3147-3155, ISSN 1993-8233
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Nikolić S., Ćosić I., Miletić A., Pečujlija M.: The effect of the 'golden ratio' on consumer behaviour, African Journal of Business Management, 2011, Vol. 5, No 20, pp. 8347-8360, ISSN 1993-8233
(M24) Rad u časopisu međunarodnog značaja verifikovanog posebnom odlukom
Nikolić S., Vrgović P., Stanković J., Šafranj J.: Students’ Emotional State and Educational Efficiency: Temptations of Modern Education, The New Educational Review, 2015, Vol. 39, No 1, pp. 153-164, ISSN 1732-6729
(M31) Predavanje po pozivu sa međunarodnog skupa štampano u celini
Živković Z., Nikolić S., Stanković J.: Reinforcement of creativity by Games, 2. International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning - IAC-ETe, Prague: MAC-Prague consalting, 28 Februar, 2014, pp. 1-8, ISBN 978-80-905442-3-9
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stanković J., Dejanović A.: The Pillars of an Integrated Model of Strategic Management: An Importance of New Product Development, 16. International Scientific Conference on INDUSTRIAL SYSTEMS - IS, Novi Sad: Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, Serbia, 15-17 Oktobar, 2014, pp. 7-12, ISBN 978-86-7892-652-5
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stanković J., Dejanović A.: Total Quality Management in Integrated Model of Strategic Management, 17. International Conference DEPENDABILITY AND QUALITY MANAGEMENT ICDQM, Beograd: Research Center of Dependability and Quality Management, 27-28 Maj, 2014, pp. 40-46, ISBN 978-86-86355-16-4
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stanković J., Dejanović A.: Socio-Economic Aspect of Business: Corporate Social Responsibility as Part of Brand Strategy, 5. Socio-economic forms of inequality, Novi Sad: Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, 4 Jul, 2014, pp. 143-152, ISBN 978-86-7892-664-8
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Stanković J., Brkljač M., Nikolić S.: Strateški integrisane marketing komunikacije: Dominacija ili jednakost elemenata?, 19. Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, Palić, 16 Maj, 2014, UDK: 658.8:659.2]:005.511
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stanković J., Dejanović A.: Innovative Concepts in Strategic Management, 10. International May Conference on Strategic Management - Majska konferencija o strategijskom menadžmentu (MKSM), Borsko jezero: University of Belgrade, Technical Faculty in Bor, Management Department, 23-25 Maj, 2014, pp. 645-653, ISBN 978-86-6305-019-8
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stanković J., Dejanović A.: Brand Management: The Analysis of Corporate Slogans Among the Banks in Southeastern Europe, 2. International Conference on Economic and Social Studies - ICESoS, Sarajevo: International Burch University Publication, 24-25 April, 2014, pp. 761-777, ISBN 978-9958-834-39-4
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stanković J., Kostreš M., Ćelić Đ.: Place/City Branding and Multiculturalism: (Im)Possibility of Diversity, 4. Deindustrialization: Phenomena, Consequences, Novi Sad: University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, 15 Jun, 2013, pp. 145-158
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Miladinović S.: Customized Consumer and Consumer Innovator in the Light of Social Capital and Dominant Cultural Pattern, 5. International Conference on Mass Customization and Personalization in Central Europe MCP-CE, Novi Sad: University of Novi Sad, 19-21 Septembar, 2012, pp. 170-174
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stanković J., Miladinović S.: Poles of (Serbian) (un)success : Patterns of Culture, Social Capital and Educational Efficiency, 1. International Scientific Conference Population: Development/Crisis, Novi Sad: Graphic Center GRID, 8 Decembar, 2012, pp. 145-158, ISBN 978-86-7892-467-5
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stanković J., Batas-Adamov G.: The Role of B2B Marketing in Industrial Sustainability: Eco-marketing in a Focus of Success, 1. International Scientific Conference Population: Development/Crisis, Novi Sad: Faculty of Technical Sciences, Novi Sad, 8 Decembar, 2012, pp. 234-243, ISBN 978-86-7892-467-5
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stamatović M., Miladinović S.: Marketiing Reflection in Broken Transition Mirror, 1. International Scientific Conference: Crisis of transition and transition of Crisis, Banja Luka, 28-29 April, 2011, pp. 1035-1945, UDK: 339.13.017:330.34
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Mujičić V., Anđelić G.: Entrepreneurship and Crisis Management – Two Sides of the Same Coin, 3. International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development ICEIRD, Novi Sad: Faculty of Technical Sciences, Department of Industrial Engineering and Management, 27-29 Maj, 2010, pp. 559-564, ISBN 978-86-7892-250-3
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Vasiljević-Blagojevi M., Perčić K., Nikolić S.: The Importance of Frequency Parameteres to the Choice of the Higher Education Institution, 3. 3rd International Conference “Science and higher education in function of sustainable development”, SED 2010, Užice, 7-8 Oktobar, 2010, pp. 178-184, ISBN ISBN 978-86-83573-18
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Ćosić I.: Industry and Modern management (New Dimension of Success), 1. International Conference - TOOLS, Trenčin, 12 April, 2002
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić, T.S., Stamatović, M., Miladinović, S.: Marketing Reflexion in Broken Transition Mirror, International Scientific Conference CRISIS OF TRANSITION AND TRANSITION OF CRISIS 2011, B. Luka, BiH
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić, T.S., Miladinović, S., Stanković, J., Poles of (Serbian) (un)success: patterns of culture, social capital and educational efficiency, International Scientific Conference Population: Development/Crisis, University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, 08.12.2012, Novi Sad, Serbia, ISBN 978-86-7892-467-5, pp.145-158
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Živković, Z., Nikolić, T.S., Stanković, J.: Reinforcement the Creativity by Games, International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2014 (IAC-ETeL 2014), 28.02.–01.03.2014., Prague, Czech Republic
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić, T.S.; Mujićić,V.; Anđelić,G.: Entrepreneurship and Crisis Management – Two Sides of the Same Coin, International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development, ICEIRD2010, ISBN 978-86-7892-250-3, COBISS.SR-ID 252076295, CD ROM, str. 559-564.
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić, S., Ćosić, I.: Industry and Modern management (New Dimension of Success); International Conference TOOLS 2002, Slovakia, 2002.; CD ROM, р.6
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Dimitrijević(Nikolić), T. S.: Marketing u industriji teške mašinogradnje; Međunarodna naučna konferencija TEŠKA MAŠINOGRADNJA TM96, Kraljevo 1996., str. 4.51
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Vasiljević-Blagojeviđ, M., Perčić, K., Nikolić, T.S.: The importance of frequency parameters to the choice of the higher education institution; SED2010 3rd International Conference ″SCIENCE AND HIGHER EDUCATION IN FUNCTION OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT″, ISBN 978-86-83573-18-9, COBIS.SR-ID178611980, str. 4.-178-184
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S.: CUSTOMIZED' CONSUMER AND CONSUMER 'INNOVATOR' IN THE LIGHT OF SOCIAL CAPITAL AND DOMINANT CULTURAL PATTERN, 5. International Conference on Mass Customization and Personalization in Central Europe MCP-CE, Novi Sad: University of Novi Sad, 19-21 Septembar, 2012, pp. 170-174
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolic, T.S.; Stankovic, J.; Batas-Avramov, G.: The role of B2B marketing in industrial sustainability: eco-marketing in a focus of success , Međunarodna konferencija, POPULACIJA: Razvoj/kriza, Novi Sad, 2012.
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Strak, M.; Nikolić, T.S.; Mihajlović, R.: Business Process Reenginering in the Privatization Process - A Step Forward on the Edge of the Abyss, International Scientific Conference Deindustrialization: Phenomena, Consequences, University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, ISBN 978-86-7892-562-7, PP.237-248
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Ćelić Đ., Stanković J., Nikolić S.: Development of Business Incubators in Serbia aimed at Entrepreneurship Empowerment: Past, Present and Future, 8. International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development ICEIRD, Sheffield, 18-19 Jun, 2015, pp. 480-488, ISBN 978-0-9932801-0-8
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Lalić D., Stanković J.: Dilemmas and Controversies of MC Brand(ing), 6. International Conference on Mass Customization and Personalization in Central Europe MCP-CE, Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka, 24-26 Septembar, 2014, pp. 140-145
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Stanković J., Ćelić Đ., Nikolić S.: Generating Conversion in Start-ups: To Brand or Not To Brand?, 1. WBCInno International conference, Novi Sad: University of Novi Sad, 18 Septembar, 2015, pp. 137-140, ISBN 978-86-499-0203-9
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Nikolić S., Stanković J., Batas-Adamov G.: Greenwashing: The Dark Side of Eco-marketing, 18. Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, Subotica, 18 April, 2013, pp. 748-756
(M42) Monografija nacionalnog značaja, monografsko izdanje građe,
Nikolić, T.S.: Menadžment između mislećeg i osećajnog, monografija, Fakultet tehničkih nauka, Univerzitet u Novom Sadu, 2010.
(M42) Monografija nacionalnog značaja, monografsko izdanje građe,
Nikolić S.: Menadžment između mislećeg i osećajnog, Novi Sad, Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad, 2012, ISBN ISBN 978-86-7892-316
(M45) Poglavlje u knjizi M42 ili rad u tematskom zborniku nacionalnog značaja
Stanković J., Miković I., Nikolić S.: The role of digital marketing in a promotion of higher education institutions: Cause or consequence of socio-economic dynamics?, Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, Serbia, 2015, str. 173-187, ISBN 978-86-7892-765-2
(M45) Poglavlje u knjizi M42 ili rad u tematskom zborniku nacionalnog značaja
Stanković J., Miković I., Nikolić S.: The role of digital marketing in a promotion of higher education institutions: Cause or consequence of socio-economic dynamics?, Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, Serbia, 2015, str. 173-187, ISBN 978-86-7892-765-2
(M45) Poglavlje u knjizi M42 ili rad u tematskom zborniku nacionalnog značaja
Nikolić S., Stanković J., Dejanović A.: Socio-Economic Aspect of Business: Corporate Social Responsibility as Part of Brand Strategy, Novi Sad, Faculty of Technical Scinces, GRID, 2014, str. 143-152, ISBN 978-86-7892-664
(M45) Poglavlje u knjizi M42 ili rad u tematskom zborniku nacionalnog značaja
Nikolić S., Stanković J., Dejanović A.: Socio-Economic Aspect of Business: Corporate Social Responsibility as Part of Brand Strategy, Novi Sad, Faculty of Technical Scinces, GRID, 2014, str. 143-152, ISBN 978-86-7892-664
(M51) Rad u vodećem časopisu nacionalnog značaja
Stanković J., Brkljač M., Nikolić S.: Strategic Integrated Marketing Communication: Domination or Equilty of Elements?, Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 2014, Vol. 50, No 32, pp. 205-218, ISSN 0350-2120, UDK: 330
(M52) Rad u časopisu nacionalnog značaja
Nikolić S., Ćosić I.: Music as an innovative tool for improving educational efficacy , International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, 2011, Vol. 16, No 1, pp. 31-42, ISSN 0354-8414
(M52) Rad u časopisu nacionalnog značaja
Nikolić S., Strak M., Gujanica I.: Business systems between 'Liposuction' and 'Bodybuilding' , Strategijski menadžment, Ekonomski fakultet, Subotica, 2009, Vol. 14, No 4, pp. 33-8, ISSN 0354-8414
(M52) Rad u časopisu nacionalnog značaja
Nikolić S.: Strategijski menadžment u minskom polju savremenosti, Strategijski menadžment, Ekonomski fakultet, Subotica, 2005, Vol. 10, No 3, pp. 2-5, ISSN 0354-8414
(M52) Rad u časopisu nacionalnog značaja
Nikolić S.: Organization within the web of multiple changes in the environment: The very commonplaces have undergone crisis, Strategijski menadžment, Ekonomski fakultet, Subotica, 2003, Vol. 7, No 1-2, pp. 22-24, ISSN 0354-8414
(M52) Rad u časopisu nacionalnog značaja
Nikolić S.: 'Big Five' as a technique for estimating emotional intelligence of a manager, Strategijski menadžment, Ekonomski fakultet, Subotica, 2001, Vol. 5, No 4, pp. 113-115, ISSN 0354-8414
(M52) Rad u časopisu nacionalnog značaja
Nikolić, Т.S.: Stretegijski menadžment u minskom polju savremenosti, STRATEGIJSKI MENADŽMENT, ISSN 0354-8414, ID= 215489031,Vol. 10 (3), 2-5;
(M52) Rad u časopisu nacionalnog značaja
Nikolić S., Strak M.: Implementation of Complex Projects Using Constraint Programming, The International Scientific Journal of Management Information System, 2012, Vol. 7, No 3, pp. 11-19, ISSN 1452-774X, UDK: 007:004;004.42:005.8
(M52) Rad u časopisu nacionalnog značaja
Nikolić, Т.S.; Strak, M.; Gujanica, I.:Business System Between "Liposuction" and "Bodybuilding"; International Journal of Strategic management and Decision Support Systems in Strategic Management, Vol.14, No4, p.33-38;
(M53) Rad u naučnom časopisu
Stark M., Nikolić S.: Implementation of Complex Projects Using Constraint Programming, The International Scientific Journal of Management Information Systems, 2012, Vol. 7, No 3, pp. 11-19, ISSN 1452-774X
(M53) Rad u naučnom časopisu
Nikolić, S., Miladinović, S., & Stanković, J. (2013, Tome VI). Co-Creation Challenges of Modern Marketing. Acta Technica Corviniensis – Bulletin of Engineering, 85-89.
(M53) Rad u naučnom časopisu
Nikolić S.: Looking for (lost) identity - what does the market have to do with it? , Pravno-ekonomski pogledi, 2012, Vol. 2, pp. 110-122, ISSN 2217-4176
(M53) Rad u naučnom časopisu
Nikolić S., Stanković J., Miladinović S.: Co-Creation Challenges of Modern Marketing, Acta Technica Corviniensis, 2013, pp. 85-89, ISSN 2067-3809
(M53) Rad u naučnom časopisu
Nikolić S., Stanković J., Ćelić Đ.: Down-And-Out and (Contemporary) Development Ambivalence, Economics
(M53) Rad u naučnom časopisu
Nikolić S.: Looking for (lost) identity - what does the market have to do with it? , Pravno-ekonomski pogledi, 2012, Vol. 2, pp. 110-122, ISSN 2217-4176
(M61) Predavanje po pozivu sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S., Ćosić I.: Muzika kao inovativni način za povećanje obrazovne efikasnosti, 15. Strategic Management and decision support systems in strategic Management, Subotica, 22 April, 2010
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S., Ćosić I., Pečujlija M.: Učenje između straha i dosade, 17. Tehnologija, kultura i razvoj, Tivat, 31-3 Avgust, 2010, pp. 82-89
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S., Strak M., Gujanica I.: Poslovni sistemi između `liposukcije` i `bodibildinga`, 14. Strategic management and decision support systems in strategic management, Subotica, 21-22 Maj, 2009
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S.: Menadžment javnih preduzeća (noćne more ili mnoštvo čuda), 9. Simpozijum SymOrg, Zlatibor, 7-10 Jun, 2004, ISBN 86-7680-022-7
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S.: Organizacija u mreži mnogostrukih promena u okruženju (u krizu su dospela i sama opšta mesta), 8. Internacionalni naučni skup Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, Palić, 22-23 Maj, 2003
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S., Ćosić I.: Univerzitet i budućnost u koju (ni)smo zakoračili (EQ – ključna odrednica uspeha), 8. Tehnologija, kultura i razvoj, Kotor, 27 Septembar, 2001
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S.: ''Big – Five'' kao tehnika merenja emocionalne intelogencije menadžera, 6. Internacionalni naučni skup Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, Palić, 17-18 Maj, 2001
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S., Ćosić I.: Menadžment i emocionalni um (spoj analitičke svesti i estetske osetljivosti), 27. Jupiter konferencija, Beograd, 1 Jun, 2001
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S.: Uspešan menadžer – zar nije u pitanju (samo) zdrav razum, 7. International symposium SymOrg, Zlatibor, 31-2 Maj, 2000
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S., Tripunović M., Stojković M.: Tržišni put od KGB-a do KMC-a ili koliko je novo novo, 23. Jupiter konferencija, Beograd, 11-13 Februar, 1997
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S., Tripunović M.: Informacioni sistemi u marketingu kao podrška donošenju upravljačkih odluka, 10. International Scientific Conference on INDUSTRIAL SYSTEMS - IS, Novi Sad, 1-3 Oktobar, 1996
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S.: Marketing u industriji teške mašinogradnje, 2. Međunarodni naučno-stručni skup "Teška mašinogradnja" - TM, Kraljevo, 28-30 Jun, 1996
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S.: Odlučivanje o novim tehnologijama na nivou preduzeća – tehnološko predviđanje kao podrška upravljanju tehnologijom, 21. Jupiter konferencija, Beograd, 6-8 Februar, 1995
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S., Gemaljević M.: Primena AHP metode u vrednovanju tržišne pozicije horizontalnog obradnog centra HNC-500, 20. Jupiter konferencija, Beograd, 28-30 Septembar, 1994
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini
Nikolić S.: Predviđanje i planiranje tehnološkog razvoja, 9. International Scientific Conference on INDUSTRIAL SYSTEMS - IS, Novi Sad, 28-29 Jun, 1993, pp. 1-12
(M71) Odbranjena doktorska disertacija
Nikolić S.: Menadžment i emocionalna inteligencija, Beograd, Fakultet organizacionih nauka, 2002
(M72) Odbranjen magistarski rad
Nikolić S.: Predviđanje i planiranje tehnološkog razvoja - prilog unapređenju osnovne metodologije, Beograd, Fakultet organizacionih nauka, 1992