Program se primenjuje od 01.10.2013..
Sticanje znanja i veština neophodnih za definisanje marketinških ciljeva i strategija industrijskog marketinga, savladavanje metoda i tehnika, a sve u cilju efikasnog upravljanja aktivnostima koje vode postizanju bolje tržišne pozicije i dugoročne konkurentnosti, tj. usvajanje politika vođenja industrijske marketing koncepcije na duge staze.
Osposobljenost studenata za nalaženje adekvatne ponude za ciljna industrijska tržišta kao pretpostavke rasta, razvoja i opstanka u tržišnoj privredi.
Pojam i značaj strateškog industrijskog marketing menadžmenta. Analiza industrijskog tržišta: strategije segmentacije, targetiranja i pozicioniranja. Razvoj marketing strategija u industrijskim uslovima: planiranje, odlučivanje, organizovanje, kontrola. Implementacija generičkih strategija na industrijskom tržištu. Strateško planiranje u industrijskom marketingu i njegova uloga u procesu upravljanja. Marketing plan: kreiranje, uloga i vrste marketing planova. Fazni pristup marketing planiranju. Domeni odlučivanja u industrijskom marketingu. Kreiranje i upravljanje jakim industrijskim brendovima. Organizovanje aktivnosti industrijskog marketinga: pristup, faktori i razvoj. Menadžment isporučivanja vrednosti industriji. Upravljanje integrisanim marketing kanalima i logistikom. Upravljanje integrisanim marketing komunikacijama. Kontrolisanje industrijskih marketing aktivnosti.
Nastava se odvija kroz predavanja, samostalne vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse. Provera znanja se odvija kroz dva kolokvijuma. Uslov da student polaže završni ispit su položeni svi kolokvijumi. Završni ispit je usmeni i odnosi se na teorijske oblasti koje nisu bile obuhvaćene kolokvijumima.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Wilson, R. M. S. and Gilligan,C. | Strategic Marketing Management: Planning, implementation and control | 2005 | Elsevier, Amsterdam | Engleski |
David W. Cravens, Nigel F. Piercy | Strategic Marketing | 2008 | McGraw-Hill/Irwin | Engleski |
Mirjana Gligorijević | Poslovni marketing | 2004 | Ekonomski fakultet u Beogradu | Srpski jezik |
Milosavljević, M. | Strategijski marketing | 2010 | Ekonomski fakultet, Beograd | Srpski jezik |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Prisustvo na vežbama | da | da | 5.00 |
Kolokvijum | da | ne | 20.00 |
Prisustvo na predavanjima | da | da | 5.00 |
Seminarski rad | da | da | 20.00 |
Usmeni deo ispita | ne | da | 70.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Auditorne vežbe |
| | Auditorne vežbe |