Program se primenjuje od 01.11.2012..
Cilj predmeta je upoznavanje sa osnovama postavljanja izrade kompjuterskih igara. Studenti se upoznavaju sa izradom koncepta, razvojem priče i karaktera i uspostavljanjem dinamike kompjuterskih igara.
Studenti će u okviru predmeta ovladati osnovnim teorijskim saznanjima o kompjuterskim igrama, a u okviru vežbi će izraditi bazičnu kompjutersku igricu.
Namena kompjuterskih igara
Industrija kompjuterskih igara danas (multidisciplinarna industrija)
Motivacija igrača i marketing
Tipovi kompjuterskih igara
Postavljanje igara (Istorija, Pozadinska priča i postavka igre)
Tipovi izazova u kompjuterskim igrama
Priča u kompjuterskim igrama
Osnove razvoja likova u kompjuterskim igrama
Mehanika igre
Proces dizajniranja igara i dizajn dokumenata
Grafička okruženja za razvoj igara (Game Maker)
Teksture i manipulacija slikom
Objekti (2D i 3D) i interakcija
Stvaranje statičkih 3D objekata
Stvaranje dinamičkih 3D objekata
Primena zvuka u kompjuterskim igrama
Teorijska predavanja će obuhvatati predstavljanje osnovnih delova teorije sa akcentom na primenjene primere realnih igara. Vežbe će obuhvatati korišćenje aplikacije za izradu kompjuterskih igara u kojoj će studenti sami izraditi svoju igricu.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Jeannine Novak | Game development essentials | 2011 | Delmar Learning | Engleski |
Bob Bates | Game Design | 2004 | Course TEchnology PTR | Engleski |
Heather Maxwell Chandler | Fundamentals of game development | 2010 | Jones&Bartlett | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Odbranjene računarske vežbe | da | da | 20.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 40.00 |
Prisustvo na predavanjima | da | da | 5.00 |
Prisustvo na računarskim vežbama | da | da | 5.00 |
Usmeni deo ispita | ne | da | 30.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |