Subject: Razvoj poslovnog modela
(15 -
NIII04) Basic Information
Native organizations units
Course specification
Course is active from 01.10.2015.. Cilj predmeta Razvoj poslovnog modela jeste da omogući studentima da razumeju koncepte poslovnih modela, procese njihovog razvoja i primene i da na bazi toga razviju znanja i veštine neophodne za planiranje i primenu poslovnih modela u proizvodnim organizacijama.
Cilj predmeta je da razvije sposobnosti (1) analize dosadašnjih prepoznatljivih poslovnih modela; (2) razumevanja ključnih komponenti karakterističnih poslovnih modela; (3) sinteze odgovarajućih poslovnih modela i strategija rasta; (4) promena i prilagođavanja poslovnih modela kompanije i veze između poslovnog modela i životnog ciklusa kompanije. Studenti koji odslušaju predmet, izvrše predispitne obaveze i polože ispit su osposobljeni da: (1) koriste alate za analizu poslovnog modela kompanija; (2) da na osnovu rezultata analize izvode zaključke, predlažu i unapređuju poslovne modele; (3) učestvuju u primeni poslovnog modela kroz razvoj samostalnog preduzetničkog poduhvata ili da u preduzeću daju predloge za unapređenje postojećeg poslovnog modela Uvod – Poslovni model i razvoj kupaca; Tržišni segment; Predložena vrednost; Kanali distribucije; Razvoj odnosa sa korisicima; Prihodi; Ključni resursi; Ključne aktivnosti; Ključni partneri; Troškovi; Karakteristični poslovni modeli; Koncept minimalnog održivog proizvoda; Testiranje poslovnog modela, Prezentacija pred investitorima Nastava na predmetu se odvija kroz predavanja i vežbe. Predavanja kombinuju teoriju i praktične primere koji su baza za diskusiju. Predavanja delom realizuju gostujući predavači. U okviru vežbi, rad će se odvijati u grupama. Vežbe su fokusirane na primenu teorijski stečenih znanja na ideji na osnovu koje će studenti razviti sopstveni poslovni model.
|