Програм се примењује од 01.10.2013..
Стицање знања и вештина неопходних за дефинисање маркетиншких циљева и стратегија индустријског маркетинга, савладавање метода и техника, а све у циљу ефикасног управљања активностима које воде постизању боље тржишне позиције и дугорочне конкурентности, тј. усвајање политика вођења индустријске маркетинг концепције на дуге стазе.
Оспособљеност студената за налажење адекватне понуде за циљна индустријска тржишта као претпоставке раста, развоја и опстанка у тржишној привреди.
Појам и значај стратешког индустријског маркетинг менаџмента. Анализа индустријског тржишта: стратегије сегментације, таргетирања и позиционирања. Развој маркетинг стратегија у индустријским условима: планирање, одлучивање, организовање, контрола. Имплементација генеричких стратегија на индустријском тржишту. Стратешко планирање у индустријском маркетингу и његова улога у процесу управљања. Маркетинг план: креирање, улога и врсте маркетинг планова. Фазни приступ маркетинг планирању. Домени одлучивања у индустријском маркетингу. Креирање и управљање јаким индустријским брендовима. Организовање активности индустријског маркетинга: приступ, фактори и развој. Менаџмент испоручивања вредности индустрији. Управљање интегрисаним маркетинг каналима и логистиком. Управљање интегрисаним маркетинг комуникацијама. Контролисање индустријских маркетинг активности.
Настава се одвија кроз предавања, самосталне вежбе и аудио-визуелне презентације примера позитивне праксе. Провера знања се одвија кроз два колоквијума. Услов да студент полаже завршни испит су положени сви колоквијуми. Завршни испит је усмени и односи се на теоријске области које нису биле обухваћене колоквијумима.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Wilson, R. M. S. and Gilligan,C. | Strategic Marketing Management: Planning, implementation and control | 2005 | Elsevier, Amsterdam | Енглески |
David W. Cravens, Nigel F. Piercy | Strategic Marketing | 2008 | McGraw-Hill/Irwin | Енглески |
Мирјана Глигоријевић | Пословни маркетинг | 2004 | Економски факултет у Београду | Српски језик |
Милосављевић, М. | Стратегијски маркетинг | 2010 | Економски факултет, Београд | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Колоквијум | да | не | 20.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
Усмени део испита | не | да | 70.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |